بررسي Audiense – 2021 | قيمت و ويژگي هاي Audiense

به پايگاه خبري سئو خوش آمديد.

بررسي Audiense – 2021 | قيمت و ويژگي هاي Audiense

۱۵ بازديد

بررسي Audiense – 2021 | قيمت و ويژگي هاي Audiense

خلاصه از بين تمام سيستم عامل هايي كه ما در اين سايت بررسي كرده ايم ، Audiense به يك دليل بسيار خاص منحصر به فرد است: در واقع يك سيستم بازاريابي تأثيرگذار نيست. اين ابزاري براي كسب بينش در مخاطبان و يافتن افرادي است كه از هر نوع بازاريابي را هدف قرار مي دهند. بازاريابي …

بررسي Audiense – 2021 | قيمت و ويژگي هاي Audiense https://hillbilly.ir/بررسي-audiense-2021-قيمت-و-ويژگي-هاي-audiense/ https://hillbilly.ir/بررسي-audiense-2021-قيمت-و-ويژگي-هاي-audiense/#respond مشاور سئو و طراحي سايت Wed, 10 Mar 2021 08:58:16 0000 طراحي و سئو وب سايت https://hillbilly.ir/بررسي-audiense-2021-قيمت-و-ويژگي-هاي-audiense/

بررسي Audiense – 2021 | قيمت و ويژگي هاي Audiense

خلاصه از بين تمام سيستم عامل هايي كه ما در اين سايت بررسي كرده ايم ، Audiense به يك دليل بسيار خاص منحصر به فرد است: در واقع يك سيستم بازاريابي تأثيرگذار نيست. اين ابزاري براي كسب بينش در مخاطبان و يافتن افرادي است كه از هر نوع بازاريابي را هدف قرار مي دهند. بازاريابي …

بررسي Audiense – 2021 | قيمت و ويژگي هاي Audiense

بررسي Audiense – 2021 | قيمت و ويژگي هاي Audiense

اين پست از سايت باشگاه مشتريان خبري اينفوجاب كه از دانشنامه ويكي پديا مطلبي در مورد "بررسي Audiense – 2021 | قيمت و ويژگي هاي Audiense" ارائه شده است، در صورتي كه محتواي اين پست مورد توجه تان واقع شده است، مي توانيد براي مشاهده مطالب بيشتر در زمينه اموزش سئو و ديجيتال ماركتينگ به دسته بندي " "مراجعه كنيد.
.post-categories{display:inline; list-style: none;} .post-categories li{display:inline;margin-right:0} .entry-content.entry ul{padding-right:0!important;margin-right:0!important}

خلاصه

از بين تمام سيستم عامل هايي كه ما در اين سايت بررسي كرده ايم ، Audiense به يك دليل بسيار خاص منحصر به فرد است: در واقع يك سيستم بازاريابي تأثيرگذار نيست. اين ابزاري براي كسب بينش در مخاطبان و يافتن افرادي است كه از هر نوع بازاريابي را هدف قرار مي دهند. بازاريابي اينفلوئنسر فقط يك مورد استفاده براي اين پلتفرم است ، اما اين يك مورد استفاده بسيار جذاب است كه ما نياز به بررسي آن را در كنار ساير گزينه هاي صنعت كه در اينجا جمع آوري كرده ايم ، احساس كرديم.

هنگامي كه Audiense در سال 2011 تاسيس شد ، SocialBro ناميده شد. اگر شما آمريكايي هستيد ، ممكن است فكر كنيد كه اين نام به معناي چيزي مانند نمايش Your Bro است (شخص شخصيتي!) كه به شما كمك مي كند كارهاي بهتري را در شبكه هاي اجتماعي انجام دهيد. در حقيقت ، اين شركت متولد اسپانيا ضبط شده است كه Bro نام اختصاري Browser است. هرچه او با معناي نام خود نتيجه گرفت ، SocialBro به منظور تأثيرگذاري بيشتر برندهاي توييتر طراحي شده است. در طي 10 سال چيزهاي زيادي تغيير كرده و SocialBro در كنار صنعت بازاريابي ديجيتال توسعه يافته است. با انفجار رسانه هاي اجتماعي ، و دسترسي ميلياردها بازارياب به علايق و اطلاعات خصوصي خود ، SocialBro بيشتر به سمت جمعيت شناسي و روانشناسي مخاطب متمركز شده است.

اگرچه Audiense در درك اهميت داده هاي مخاطب تنها نيست ، اما در نوع برخورد آنها منحصر به فرد است. ما در زير به جزئيات عملي تر خواهيم پرداخت (البته در بخشي با عنوان “جزئيات”) ، اما از سطح بالا كافي است بگوييم كه سس مخفي در تقسيم بندي مخاطب است. دو چيز در مورد آن وجود دارد كه آن را به ابزاري منحصر به فرد تبديل مي كند و بر خلاف هر آنچه قبلاً ديده ايم. در حالي كه الگوريتم هاي اين پلتفرم كل شبكه اجتماعي را جستجو مي كنند و به دنبال داده هستند ، كار آنها با استفاده از آنچه از توييتر دريافت مي كنيد شروع مي شود. گذشته از مظنونان معمول به نقاط داده اي كه انسان مي تواند از آنها استفاده كند ، داده هاي توييتر همچنين سرنخ هايي از راه ارتباط كاربران خود را ارائه مي دهد. با استفاده از هوش مصنوعي و يادگيري ماشيني ، Audiense مي تواند ببيند چه كسي – از طريق پيگيري متقابل ، مكالمه و موارد ديگر – تماس مي گيرد و مخاطبان خاص خاصي ايجاد مي كند.

راه دومي كه Audiense خود را از رقابت متمايز مي كند كاري است كه با اين مخاطبان انجام مي دهد. اگر مي خواهيد در مورد مخاطبان رقبايتان بيشتر بياموزيد ، به عنوان مثال ، مي توانيد اين كار را با استفاده از چندين ابزار مختلف شنيداري تحليلي و اجتماعي انجام دهيد ، در مورد گروه سني ، تجزيه جنسيت ، مارك تجاري ، علايق و علايق مواردي را كشف خواهيد كرد. ، و مي توانيد ايده ها را در كمپين ها شروع كنيد. براساس آنچه فكر مي كنيد همه اين افراد دوست دارند. با Audiense تقسيم بندي يكساني براي كل مخاطبان به دست مي آوريد ، اما بخشهاي خاص تري را كه ذكر كرديم نيز بدست مي آوريد. مي توانيد در هر يك از اين بخش ها غواصي كنيد و تمام نقاط داده يكسان – جنسيت ، سن ، مكان ، علايق و اقوام – را در آن مجموعه بدست آوريد. حتي بهتر؟ همچنين در مورد انواع مكالمات اين قسمت ها بين خود و همچنين تأثيرگذارترين افراد در اين گروه بينش خواهيد داشت. به اين ترتيب ، مارك ها مي توانند از اين اطلاعات براي ايجاد كمپين هاي كاملاً هدفمند براي مكالمه هايي كه از قبل داشته ايد ، ارائه شده توسط تأثيرگذاراني كه از قبل آنها را دنبال مي كنند ، استفاده كنند. آنها نوعي ابزار نرم افزاري هستند كه تا زماني كه از وجود آنها مطلع نشويد كه به آنها احتياج داريد و به طور كلي بهترين نوع ابزار هستند.

قيمت گذاري

Audiense دو سطح اشتراك در سيستم عامل ، به علاوه يك دوره آزمايشي رايگان را ارائه مي دهد. از آنجا كه محدوديت زماني براي آن وجود ندارد ، آنها آن را يك نسخه آزمايشي رايگان نمي دانند ، زيرا يك برنامه رايگان است ، اما از نظر ويژگي ها بسيار محدود است و من نمي توانم كسي را ببينم كه از آن براي چيز ديگري استفاده كند آزمايش سيستم عامل

  • رايگان ، 0 دلار در ماه – تجزيه و تحليل عمومي جامعه ، مدير مخاطب ابتدايي ، تحقيقات جامعه ، 3 مخاطب ، 3 گزارش ، 20 نمايه تأثير ، نمونه هايي / بينش برون يابي درباره شخصيت مخاطب و ميل رسانه ، فعال سازي محدود تبليغات چند كانال.
  • بازاريابي توييتر ، 99 دلار در هر ماه (79 دلار در ماه ، اگر سالانه صورتحساب دريافت شود) – اين طرح اساساً SocialBro اصلي است كه به آن تغيير نام داده است. شامل تجزيه و تحليل پيشرفته جامعه ، تجزيه و تحليل Tweet ، صادرات داده ، مدير مخاطبان پيشرفته ، جستجوي انجمن ، رديابي حساب هاي رقبا و / يا مشتري ، ربات هاي گفتگوي توئيتر و DM ، تبليغات هدفمند توييتر ، خريد درون برنامه اي براي اعتبارات شنيداري اجتماعي و قوانين مبتني بر اتوماسيون ، 3 گزارش ، 20 پروفايل تأثيرگذار ، بينش نمونه / برون يابي در مورد شخصيت مخاطب و ميل رسانه اي ، فعال سازي محدود تبليغات چند كاناله.
  • بينش مخاطب ، ماهانه 1499 دلار (هر سال اگر صورتحساب ارسال شود ، 696 دلار در ماه) – همه چيز را مانند يك برنامه بازاريابي توييتر به دست مي آوريد ، به علاوه: 100000 اعتبار شنيداري اجتماعي ، 5 گزارش ، بخش مخاطبان نامحدود ، پروفايل هاي تأثيرگذار نامحدود ، بينش دقيق در مورد شخصيت مخاطب و همگرايي رسانه ، فعال سازي نامحدود تبليغات چند كانال. محدود.

علاوه بر اين ، برخي از ويژگي هاي انتخابي وجود دارد كه مي توانيد به برنامه خود اضافه كنيد:

  • حساب هاي توييتر متعلق به شما – هر يك از برنامه هاي فوق شامل توانايي مديريت ، رديابي و تجزيه و تحليل حساب توييتر مارك تجاري شما است. با استفاده از اين گزينه مي توانيد هر حساب اجتماعي ديگري را كه متعلق به شماست اضافه كنيد.
  • اعتبارات شنيدن اجتماعي – همانطور كه در شرح برنامه بازاريابي توييتر شما ذكر شد ، مي توانيد اعتبارات خود را براي گوش دادن در شبكه هاي اجتماعي خريداري كنيد. اگر به آستانه 100000 رسيديد ، مي توانيد همين كار را براي برنامه بينش مخاطب نيز انجام دهيد. در طرح رايگان موجود نيست.
  • بينش ها / گزارش ها – اگر به محدوديت تعيين شده توسط برنامه خود برسيد ، مي توانيد گزارش هاي اضافي را خريداري كنيد. در بسته رايگان موجود نيست.

جزئيات

آنچه باعث سريع بازاريابي اينفلوئنسر شد ، كم هزينه بودن و كارآمد بودن روش بود كه به برندها امكان ارتباط با مخاطبان را مي داد. اينفلوئنسرها اساساً براي پيروان خود دريچه اي هستند. Audiense ، مانند اكثر سيستم عامل هايي كه به شما در يافتن تأثيرگذاران كمك مي كند ، اين را درك مي كند اما روش ديگري را اتخاذ مي كند. ساير ابزارهاي كشف شده مستقيماً در مورد تأثيرگذارها تحقيق كرده ايد: اگر اين پلتفرم توانايي كاوش در بينش مخاطب را دارد ، مي توانيد نگاهي به آنها بيندازيد و از درست بودن تأثيرگذار مطمئن شويد. اگر اين كار را نكردند ، مي توانيد با معيارهاي ديگر قضاوت كنيد و تصميم مي گيريد با آنها كار كنيد و اميدواريد مخاطبان از طرف ديگر پاسخگو باشند. اين ابزارهاي ديگر شما را وادار مي كند دري را جستجو كنيد كه براي مارك تجاري شما مناسب باشد ، سپس اميدوار باشيد كه آنچه در آن طرف درب قرار دارد همان چيزي است كه براي شروع بدنبال آن بوديد.

Audiense اين روند را معكوس مي كند. شما با مخاطبان شروع مي كنيد ، يا پيروان خود يا هر گروه از افرادي را كه به عنوان هدف خود مشخص كرده ايد ، و سپس تقريباً همه چيزهايي را كه مي خواهيد در مورد آنها بدانيد – از جمله تأثيرگذاراني كه قبلاً با آنها ارتباط دارند – مي آموزيد. اما اين پلتفرم چيزي بيش از يك معكوس كردن فرآيند موجود است. اين فقط هضم داده ها و بازگرداندن آنها به شما نيست: بلكه همه آن داده ها را تجزيه و تحليل مي كند ، از جمله روش اتصال همه اين نقاط داده ها و استفاده از هوش مصنوعي براي ايجاد بينش هاي بسيار مفيد در اين مخاطبان. با استفاده از اين بينش ها ، مي توانيد چيزهاي زيادي در مورد افرادي كه مي خواهيد به آنها دسترسي پيدا كنيد ، از جمله تأثيرگذارترين افراد در دستيابي به آنها و انواع محتوا / پيام هايي كه براي آنها بيشتر باز خواهد بود ، بياموزيد. داده هايي كه هنگام تلاش براي تعريف مخاطبان در پايان بيشتر سيستم عامل هاي ديگر به دست مي آوريد ، با نمودارهاي روانشناختي و گاه به گاه شروع مي شوند و سپس با تقسيم مخاطب به بخش هاي دقيقه ، كمي جلوتر مي روند.

اين نمودار مخاطب را مي توانيد در بالا مشاهده كنيد ، كه به شما ايده اندازه نسبي هر بخش و نحوه اتصال آنها را مي دهد. اما سپس مي توانيد به آن قسمت ها شيرجه رفته و اطلاعات دقيق تري به دست آوريد. براي درك چگونگي تغيير اين سطح از جزئيات در قوانين بازي ، به همگرايي مارك “كل مخاطب” توجه كنيد. تجزيه و تحليل آماري به جزئيات مهم مي پردازد: مارك ها و شخصيت هايي را بررسي كنيد كه به نظر مي رسد ارتباط بين اين گروه از افراد را تعريف مي كنند. اما ببينيد وقتي وارد جزئيات هر زير گروه مي شويد چه اتفاقي مي افتد:

همه اين ارتباطات از نظر آماري را نمي توان در هيچ كجا يافت. معلوم مي شود كه ويژگي مشتركي كه همه اين گروه ها را به هم پيوند مي دهد آنقدر مهم نيست كه هر قسمت را به تنهايي نگاه كنيد. بينش كامل مخاطبان به شما مي گويد كه سرآشپز جيمي اوليور يك خلاق / تأثيرگذار خوب براي دستيابي به اين گروه بزرگ از مردم خواهد بود. اما كاوش در عمق بيشتر نشان مي دهد كه جيمي اليور حتي به جمع سه تيم برتر در هيچ گروهي نرسيده است. اين براي همه مارك ها و شخصيت هاي ارائه شده در گزارش كامل مخاطب يكسان است: در بهترين حالت ، چهارمين مهمترين علاقه را براي همه مخاطبان كسب مي كنيد. اما آنچه در بالا مي بينيد Audiense با جزئيات بيشتر نيست. مي توانيد به هر يك از اين قسمت ها شيرجه رفته و اطلاعات دقيق تري را مشاهده كنيد. شما اطلاعات جمعيتي و ارتباطات دقيق براي هر بخش و همچنين تأثيرگذارهاي مربوطه را براي هر بخش دريافت خواهيد كرد.

اگرچه اين سطح دقت در داده ها چشمگير است ، اما به مراتب بيش از هر رقبايي است كه مي تواند ارائه دهد – فقط به تعداد دسته هاي مختلف در بالاي صفحه تصوير نگاه كنيد – هنوز هم فقط نوك تجزيه و تحليل است. Audiense با پشتيباني از Jeopardy-Champion Watson ، پيشگام هوش مصنوعي IBM ، شما را در روان مخاطب خود فرو مي برد ، زيرا بدون مكالمه مستقيم و مجوز تمرين روانشناسي مي توانيد اين كار را انجام دهيد. مهمترين مورد براي تلاشهاي شما در زمينه بازاريابي: شخصيت هر مخاطب و “طرز فكر مصرف كننده” او را بياموزيد ، جزئيات عواملي را كه بر تصميم گيري خريد او تأثير مي گذارد و همچنين رفتارهاي مربوط به مصرف كننده را بيان مي كند.

همان تعهد به جزئيات در مورد ابزار شنيداري اجتماعي Audiense وجود دارد ، كه به شما كمك مي كند جامعه خود را مديريت كنيد (و ساير برندهاي ديگر را زير نظر بگيريد). اين پلتفرم “Audiense Connect” ناميده مي شود – اگر در طرح “مدير Twitter” مشترك شويد ، به اين دسترسي كامل و دسترسي به ايده هاي محدود شده در بالا دسترسي خواهيد داشت. طرح سطح بالا به شما امكان دسترسي كامل به Connect و Insights را مي دهد. Connect به طرز چشمگيري پر از ويژگي است ، اما همچنين كاري نمي كند كه قبلاً آن را نديده باشم. اين توهين نيست ، به همان اندازه كه من اغلب آن را ناديده گرفتم و روي محصول Insights تمركز كردم ، كه بي نظير است.

نتيجه

با تمام اين ايده ها (و تمام ايده هاي ديگري كه من جايي براي ذكر آنها نداشتم) ، Audiense كاملترين تصوير را به بازاريابان مي دهد كه از طريق كمپين هاي خود سعي در دستيابي به آنها دارند. اين يك ابزار دقيق بازاريابي تأثيرگذار نيست – اين ايده ها تقريباً براي هر نوع بازاريابي ديجيتال ارزشمند هستند – اما هنوز هم احساس مي شود متناسب است و براي هر بازارياب تأثيرگذار ضروري است. Audiense با تمركز بر بينش ها و تجزيه و تحليل ها – و از آنجا كه گوش دادن به شبكه هاي اجتماعي فقط براي توييتر است – Audiense مكمل كامل هر اكوسيستم نرم افزار بازاريابي و / يا فروش است كه ممكن است در حال حاضر در آن فعاليت داشته باشيد. هيچ سيستم عامل ديگري مانند توييتر در توييتر كارايي ندارد و هيچ پلت فرم ديگري تصوير كاملي را براي طرفداران ترسيم نمي كند … و اين با يك ضربه بسيار طولاني است. داده ها نسبت به آنچه در دسترس است بسيار پيشرفته هستند ، فرقي نمي كند كه قبلاً از يك سيستم عامل ديگر هزينه پرداخت مي كنيد. قطعاً مقرون به صرفه هستند و همين باعث مي شود در كنار ساير محصولات به راحتي پيدا شوند.

ثبت نام در Audiense براي همه بازارياب هاي ديجيتال احساس راحتي مي كند. اگر نمي توانيد بازاريابي خود را با بينشي كه از آن مي گيريد كار كنيد ، پس احتمال اينكه در يك حرفه اشتباه باشيد وجود دارد.

https://hillbilly.ir/بررسي-audiense-2021-قيمت-و-ويژگي-هاي-audiense/feed/ 0

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.