بررسي «قرارداد ۲۵ ساله ايران و چين» در يك مستند

۶ بازديد

اين نمايش تلويزيوني علاوه بر مستند ، با نمايش مستند “نظم جهاني چين” توافقنامه 25 ساله ايران و چين را بررسي مي كند. به گزارش مجله آنلاين ، با استناد به تبليغات اين برنامه ، بيست و دومين قسمت از فصل چهارم برنامه تلويزيوني “علاوه بر مستند” همراه با پخش و بررسي مستند “نظم جهاني …

بررسي «قرارداد ۲۵ ساله ايران و چين» در يك مستند https://online-mag.ir/2021/04/بررسي-قرارداد-۲۵-ساله-ايران-و-چين-در-ي/ مجله آنلاين Mon, 12 Apr 2021 09:58:31 0000 مجله هنري و فرهنگ https://online-mag.ir/2021/04/بررسي-قرارداد-۲۵-ساله-ايران-و-چين-در-ي/ اين نمايش تلويزيوني علاوه بر مستند ، با نمايش مستند “نظم جهاني چين” توافقنامه 25 ساله ايران و چين را بررسي مي كند. به گزارش مجله آنلاين ، با استناد به تبليغات اين برنامه ، بيست و دومين قسمت از فصل چهارم برنامه تلويزيوني “علاوه بر مستند” همراه با پخش و بررسي مستند “نظم جهاني …

اين نمايش تلويزيوني علاوه بر مستند ، با نمايش مستند “نظم جهاني چين” توافقنامه 25 ساله ايران و چين را بررسي مي كند.

به گزارش مجله آنلاين ، با استناد به تبليغات اين برنامه ، بيست و دومين قسمت از فصل چهارم برنامه تلويزيوني “علاوه بر مستند” همراه با پخش و بررسي مستند “نظم جهاني چين” از شبكه مستند پخش مي شود.

مستند “نظم جهاني چين” رشد اقتصادي چين را بررسي مي كند و به زبان ساده علل اين افزايش را توضيح مي دهد. مخاطبان در اين مستند مي فهمند كه چگونه چين به يكي از اقتصادهاي برجسته جهان تبديل شده و كدام زيرساخت ها موفق شده اند اقتصاد ايالات متحده را به چالش بكشند.

بعد از اين قسمت و نمايش مستند ، ميز كارشناسي برنامه با حضور مهدي پورصفا (روزنامه نگار و محققان) جهت بررسي جنبه هاي مختلف توافقنامه 25 ساله ايران و چين برگزار مي شود. اين قرارداد كه اخيراً با حواشي زيادي همراه بوده است علاوه بر مستند مورد تجزيه و تحليل قرار مي گيرد.

اين قسمت از برنامه ساعت 8 عصر روز سه شنبه (15 آوريل) از شبكه مستند پخش مي شود و در ساعت 9 صبح روز چهارشنبه (25 آوريل) و 2 بعد از ظهر جمعه (17 آوريل) بازپخش مي شود ..

“علاوه بر مستند” مجموعه اي از برنامه هاي تلويزيوني شبكه مستند است كه مستندهاي نامرئي داخلي و خارجي را از تلويزيون پخش مي كند و در مورد مضامين مستند بحث مي كند. اين برنامه با بازي امين گادامي ، كارگرداني موسن كريميان و تهيه كنندگي ياسل فريادرس هر شب سه شنبه ساعت 20 با انواع آيتم ها در شبكه مستند توليد شد.

انتهاي پيام

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.