ممكن است در ابتدا بازاريابي آنلاين دشوار به نظر برسد ، اما واقعاً اينگونه نيست. اگر به دنبال يك روش عالي براي تبليغات با بودجه هستيد ، اين يك روش عالي براي دسترسي به مخاطبان جديد است. در اينجا انواع مختلف تبليغات ، و چگونگي ايجاد تبليغات براي تجارت شما را مورد بحث قرار خواهيم …
بازاريابي اينترنتي – چيست؟ https://hillbilly.ir/بازاريابي-اينترنتي-چيست؟-3/ https://hillbilly.ir/بازاريابي-اينترنتي-چيست؟-3/#respond مشاور سئو و طراحي سايت Tue, 13 Apr 2021 06:29:01 0000 طراحي و سئو وب سايت internet marketing what is https://hillbilly.ir/بازاريابي-اينترنتي-چيست؟-3/
ممكن است در ابتدا بازاريابي آنلاين دشوار به نظر برسد ، اما واقعاً اينگونه نيست. اگر به دنبال يك روش عالي براي تبليغات با بودجه هستيد ، اين يك روش عالي براي دسترسي به مخاطبان جديد است. در اينجا انواع مختلف تبليغات ، و چگونگي ايجاد تبليغات براي تجارت شما را مورد بحث قرار خواهيم …
ممكن است در ابتدا بازاريابي آنلاين دشوار به نظر برسد ، اما واقعاً اينگونه نيست. اگر به دنبال يك روش عالي براي تبليغات با بودجه هستيد ، اين يك روش عالي براي دسترسي به مخاطبان جديد است. در اينجا انواع مختلف تبليغات ، و چگونگي ايجاد تبليغات براي تجارت شما را مورد بحث قرار خواهيم داد.
تفاوت چاپي و آنلاين
اگر مدتي در تجارت بوده ايد ، احتمالاً با تبليغات چاپي آشنا هستيد. هنگام خريد تبليغات چاپي ، فضاي يك صفحه را خريداري مي كنيد ، اما اغلب نمي دانيد كه چند نفر آن را مي بينند ، نمي توانيد مكان را انتخاب كنيد و بايد هزينه گزافي در جلو بپردازيد. تبليغات آنلاين با اين تفاوت دارد ، زيرا به شما امكان مي دهد تبليغ ، مكان ، زمان و نحوه نمايش تبليغ خود را انتخاب كنيد. براي دستيابي به بيشترين مخاطب ممكن ، بازاريابي اينترنتي با كمترين قيمت ممكن عالي است.
انواع بازاريابي اينترنتي موجود است؟
PPC – پرداخت به ازاي هر كليك
تبليغات با كليك فقط هزينه هاي شما را براي هر كليك پرداخت مي كند و معمولاً با قيمت 1000 كليك قيمت گذاري مي شود. براي اكثر شركت ها ، اين بهترين راه است. هزينه شما فقط زماني است كه افراد روي تبليغ شما كليك كنند ، بنابراين مي توانيد از طريق بسياري از وب سايت ها بارگيري كنيد و پيشنهادي را دريافت كنيد ، فقط به افرادي كه علاقه مند هستند براي كليك بر روي تبليغات خود پرداخت كنند ، اين باعث جذب مخاطبان جديدي براي محصول يا خدمات شما مي شود.
همچنين مي توانيد نحوه نمايش آن را انتخاب كنيد ، گاهي اوقات در متن مقاله يا محتواي وب سايت ، در بالا يا پايين صفحه يا در نوار كناري قرار دارد. همچنين مي توانيد براي پيوندهاي تعبيه شده ، مانند پيوند متني ساده يا پيوند شناور ، هزينه پرداخت كنيد. شايد قبلاً آن را ديده باشيد ، ماوس خود را بر روي كلمه مقاله قرار مي دهيد و يك تصوير و متن تبليغاتي ظاهر مي كنيد. تا زماني كه مردم كليك نكنند ، هزينه اي از شما دريافت نمي شود.
تبليغ نوار كناري
در بسياري از وب سايت هاي معروف ، فقط مي توانيد يك بنر يا جعبه تبليغات را در نوار كناري آنها خريداري كنيد. اين موارد مانند تبليغات چاپي است ، شما مدت زمان پرداخت آنها را پرداخت مي كنيد ، اما به هر تعداد كه بخواهيد كليك كنيد. فضاي تبليغات در نوار كناري معمولاً بسيار محدود است ، بنابراين برخلاف تبليغات چاپي ، با اين نسخه از بازاريابي اينترنتي در درياي چيزهاي بي ربط گم نخواهيد شد.
تبليغات شبكه هاي اجتماعي
اين مي تواند يك روش مقرون به صرفه باشد تا نام خود را در آن جا عرضه كنيد. يك مثال خوب در اين مورد يك شيريني فروشي محلي است. آنها كيك درست مي كنند و آنها را از طريق فروشگاه رفاه مي فروشند و يك صفحه فيس بوك ايجاد مي كنند. آنها شروع به افزودن افراد در جامعه و افرادي مي كنند كه آن صفحه را دوست دارند. دوستان آنها آن را به عنوان يك طرفدار مي دانند و همچنين آن را دوست دارند و به زودي افراد بدون استفاده از پول تبليغاتي محصول شما را مي شناسند!
در نهايت ، بازاريابي اينترنتي راهي عالي براي بدست آوردن نام خود با بودجه اندك و دستيابي به مخاطبان جديدي است كه شايد حتي نمي دانيد كه از آنها برخوردار هستيد!
https://hillbilly.ir/بازاريابي-اينترنتي-چيست؟-3/feed/ 0