Inbound Vs Outbound Marketing براي مشاغل شما

به پايگاه خبري سئو خوش آمديد.

Inbound Vs Outbound Marketing براي مشاغل شما

۱۹ بازديد

Inbound Vs Outbound Marketing براي مشاغل شما

شايد مهمترين كاري كه شما مي توانيد به عنوان يك كارآفرين انجام دهيد فروش مجدد محصولات و خدمات خود باشد. شما مي توانيد بهترين محصولات دنيا را داشته باشيد ، اما اگر كسي از آنها اطلاع نداشته باشد ، تجارت شما از كار خواهد افتاد! وقتي نوبت به توسعه موثر مي رسد ، مي توانيد …

Inbound Vs Outbound Marketing براي مشاغل شما https://hillbilly.ir/inbound-vs-outbound-marketing-براي-مشاغل-شما/ https://hillbilly.ir/inbound-vs-outbound-marketing-براي-مشاغل-شما/#respond مشاور سئو و طراحي سايت Sun, 04 Jul 2021 04:20:35 0000 طراحي و سئو وب سايت social marketing paper https://hillbilly.ir/inbound-vs-outbound-marketing-براي-مشاغل-شما/

Inbound Vs Outbound Marketing براي مشاغل شما

شايد مهمترين كاري كه شما مي توانيد به عنوان يك كارآفرين انجام دهيد فروش مجدد محصولات و خدمات خود باشد. شما مي توانيد بهترين محصولات دنيا را داشته باشيد ، اما اگر كسي از آنها اطلاع نداشته باشد ، تجارت شما از كار خواهد افتاد! وقتي نوبت به توسعه موثر مي رسد ، مي توانيد …

Inbound Vs Outbound Marketing براي مشاغل شما

شايد مهمترين كاري كه شما مي توانيد به عنوان يك كارآفرين انجام دهيد فروش مجدد محصولات و خدمات خود باشد. شما مي توانيد بهترين محصولات دنيا را داشته باشيد ، اما اگر كسي از آنها اطلاع نداشته باشد ، تجارت شما از كار خواهد افتاد! وقتي نوبت به توسعه موثر مي رسد ، مي توانيد تكنيك هاي بازاريابي ورودي و خروجي را انتخاب كنيد.
بازاريابي خارجي فرآيندي فعال در يافتن مشتريان بالقوه و تشويق آنها به خريد محصولات و خدمات شما است. اين يك شكل متداول بازاريابي است كه در آن محصول خود را براي افرادي كه به دنبال آن نيستند تبليغ مي كنيد. تكنيك هاي بازاريابي در خارج از كشور معمولاً شامل تبليغات تلويزيوني و راديويي ، تبليغات روزنامه و روزنامه ، بازاريابي از راه دور ، نمايشگاه ها ، پست مستقيم (الكترونيكي يا متني) ، بازاريابي از طريق ايميل و رويدادهاي عمومي است.
بازاريابي خارجي سابقه موفقيت طولاني دارد و اغلب سريعتر از بازاريابي خارجي است. متأسفانه اين يكي هم ايراداتي دارد. تبليغات ، نمايشگاه هاي تجاري ، بازاريابي تلفني و غيره … مي تواند بسيار گران باشد. علاوه بر اين ، تجارت خارجي را مختل مي كند. در بسياري از موارد ، شما سعي داريد كالاها و خدمات خود را به افرادي كه علاقه مند به آنها نيستند بفروشيد. اين امر به تلاش هاي زيادي براي جلوگيري از تلاش هاي بازاريابي خارجي مانند شناسه تماس گيرنده ، مسدود كردن تماس ، فيلتر كردن هرزنامه و مسدود كردن پنجره بازشو تبديل شده است ، زيرا عبور از بازار براي شما دشوار است.
در مقابل ، فروش ورودي يك تلاش تبليغاتي متمركز بر ديد مشتري است. ايده اين است كه به دليل محتواي با كيفيتي كه در قالب هاي مختلف ارائه مي دهيد ، اقدامات پيشگيرانه اي براي جذب مشتريان بالقوه و تشويق آنها براي خريد كالاها و خدمات شما انجام شود. تكنيك هاي بازاريابي ورودي شامل وبلاگ نويسي ، مقالات ، مقالات سفيد ، بهينه سازي موتور جستجو ، فيلم ها و رسانه هاي اجتماعي مانند LinkedIn ، Facebook و Twitter است.
بازاريابي ورودي داراي مزيت هزينه هاي كمتري نسبت به بازاريابي خارجي است. در واقع ، شما مي توانيد اجراي يك كمپين موثر را بدون صرف پنج دلار آسان كنيد. همچنين مي توانيد محتواي ارزشمندي را در اختيار مشتريان بالقوه قرار دهيد و اطلاعات كسب و كار خود را به روشي غير سرزده به اشتراك بگذاريد. اين يكي از مزاياي عمده بازاريابي داخلي است. اين نوع تبليغات بيشتر مورد توجه مشتريان قرار مي گيرد زيرا شما محتواي ارزشمندي را به جاي رقابت در فضاي بازاريابي ارسال مي كنيد.
البته بازاريابي داخلي نقاط ضعفي نيز دارد. اگرچه قيمت آن اندك است ، اما زمان آن فرا رسيده است. طراحي و نگهداري وبلاگ ، نوشتن مقاله ، ايجاد فيلم و حفظ حضور سنتي در شبكه هاي اجتماعي به ويژه در مقايسه با زمان مورد نياز براي تبليغات خارجي ، زمان بر است. ضعف بازاريابي داخلي تداوم آن است.
بنابراين نتيجه نهايي بازاريابي داخلي در مقابل چيست؟ پيشنهاد من اين است كه همه عناصر را وارد كنيد. در صورت استفاده صحيح از روشهاي تجاري مي توان موفقيت آميز بود و هر دو داراي مزاياي چشمگيري هستندبه اين فكر كنيد كه چگونه مي توانيد اين دو روش را در استراتژي بازاريابي خود بگنجانيد تا بيشترين بهره را ببريد. به عنوان مثال ، يك مربي تجاري باتجربه ممكن است تصميم بگيرد از بازاريابي ايميلي (خارجي) استفاده كند زيرا ليست طولاني از مشترياني دارد كه مي تواند از آنها براي به اشتراك گذاري اطلاعات محصول استفاده كند. وي همچنين توانست از وبلاگ ها (برنامه ها) به عنوان راهي براي انتشار اطلاعات مفيد در مورد تجارت و نمايش تخصص خود به مشتريان بالقوه استفاده كند.
به همين ترتيب ، يك مشاور مهندسي مي تواند به طور م advertisingثر از تبليغات چاپي به عنوان يك تكنيك بازاريابي خارجي استفاده كند و از شبكه هاي اجتماعي به عنوان يك متخصص براي ارتباط با تعداد زيادي از افراد و تبديل شدن به يك عضو محترم استفاده كند. به يك سازمان اجتماعي اختصاص داده شده به مهندسان تبديل شويد. نكته اصلي اين است كه در مورد چيزي كه مي خواهيد استراتژي بازاريابي شما به دست آورد ، روشن باشد و تكنيك هايي را انتخاب كنيد كه به شما امكان مي دهد به اهداف خود برسيد.

.

https://hillbilly.ir/inbound-vs-outbound-marketing-براي-مشاغل-شما/feed/ 0

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.