اهدا – يك مدل جديد براي شركت

به پايگاه خبري سئو خوش آمديد.

اهدا – يك مدل جديد براي شركت

۲۲ بازديد

اهدا – يك مدل جديد براي شركت

جهان ما به سرعت در حال تغيير است. ما آن را به شكل هاي مختلف مي بينيم. همه ما از معرفي خود به زندگي خود تا مشاهده تغيير دولت ها و كشورها در نحوه انجام كارها ، احساس ارتباط مي كنيم. بوتان ، يك كشور كوچك در آسيا ، شادي ملي (GNH) را اندازه گيري …

اهدا – يك مدل جديد براي شركت https://hillbilly.ir/اهدا-يك-مدل-جديد-براي-شركت/ https://hillbilly.ir/اهدا-يك-مدل-جديد-براي-شركت/#respond مشاور سئو و طراحي سايت Sat, 31 Jul 2021 02:24:52 0000 طراحي و سئو وب سايت marketing social responsibility https://hillbilly.ir/اهدا-يك-مدل-جديد-براي-شركت/

اهدا – يك مدل جديد براي شركت

جهان ما به سرعت در حال تغيير است. ما آن را به شكل هاي مختلف مي بينيم. همه ما از معرفي خود به زندگي خود تا مشاهده تغيير دولت ها و كشورها در نحوه انجام كارها ، احساس ارتباط مي كنيم. بوتان ، يك كشور كوچك در آسيا ، شادي ملي (GNH) را اندازه گيري …

اهدا – يك مدل جديد براي شركت

جهان ما به سرعت در حال تغيير است. ما آن را به شكل هاي مختلف مي بينيم. همه ما از معرفي خود به زندگي خود تا مشاهده تغيير دولت ها و كشورها در نحوه انجام كارها ، احساس ارتباط مي كنيم. بوتان ، يك كشور كوچك در آسيا ، شادي ملي (GNH) را اندازه گيري مي كند تا بتواند كيفيت زندگي يا پيشرفت اجتماعي را از لحاظ رواني كامل اندازه گيري كند تا شاخص هاي اقتصادي. توليد ناخالص داخلي (GDP) در تجارت ، شاهد تغييراتي در بسياري از زمينه ها هستيم. به عنوان مثال ، از طريق محرمانه بودن به شفافيت از طريق قدرت رسانه هاي اجتماعي تغيير كرده است. و شركت از طريق مشاركت در مشاركت هاي مشاركتي و استراتژيك از روحيه رقابتي به سمت مشاركت بيشتر حركت مي كند. تي هارو اكر گفت كه اين شركت در تفكر و اقدامات خود درست بوده است. همه چيز در ذهن ما شروع مي شود – افكار ما قوي ترين ابزار براي ما هستند. ايجاد و ارزش گذاري دنيا نتيجه فروش ايده هاي شما به ديگران است. هديه دادن راهي براي تفكر بزرگ است. بنابراين وقتي چنين تغيير بزرگي در كار خود ايجاد كنيم ، چه اتفاقي مي افتد؟ مردم در حال حاضر به اهداف بزرگتري نياز دارند – براي خود و كساني كه حمايت از آنها را انتخاب مي كنند. عموم مردم ديگر تحمل خدمات به مشتريان را ندارند ، به محيط زيست آسيب نمي رسانند و تأثير به اشتراك گذاشتن ايده هاي آنها در اينترنت را احساس مي كنند. يك شركت بايد نشان دهد كه چگونه به جهان كمك مي كند ، در غير اين صورت روي مردم تأثير مي گذارد. آن را نخواهند گرفت. و در اين مورد ، ما در مورد نوشتن گواهي براي امور خيريه صحبت نمي كنيم. ما در مورد تعهد كلي و تعيين هدف صحبت مي كنيم. به همين دليل است كه فروش (كه از سال 2005 سالانه 1 ميليارد دلار ارزش داشته است) انتظارات مصرف كنندگان ماهر از مشاركت اجتماعي را افزايش مي دهد. يك مدل تجاري جديد در حال ظهور است ، من آن را مذاكره مي نامم – هنگام شركت. هدف بزرگتر بر اساس نحوه عملكرد شركت است. كفش TOM مثال خوبي از مدل همكاري است. هنگام خريد كفش ، يك زن و شوهر به كفش براي نوزاد نياز دارند. بنابراين با وجود اينكه گرانتر هستند و ممكن است جذاب ترين راه نباشند ، اما بيانگر هستند و احساس مي كنند خريد اين كفش براي مشتري خوب است. دلايلي در پشت محصولات وجود دارد كه مشتريان مي توانند در آنها شركت كنند. مشتري نيروي محركه هر شركتي است ، اما اكنون با پيشرفت تكنولوژي و شفافيت كامل ، آنها نيز مي توانند در حمايت – يا تضعيف – نام تجاري مانانا مشاركت فعال داشته باشند. بنابراين شما مي خواهيد اطمينان حاصل كنيد كه طرفداران Raving كه آنجا هستند به همه دوستان خود در مورد تجارت شما مي گويند زيرا آنها كاملاً به آنچه شركت شما انجام مي دهد اعتقاد دارند. هنگامي كه آنها در چشم انداز شركت گنجانده مي شوند ، يكي از نيازهاي انساني ما اين است كه به ما دليلي براي انجام كارهايي كه انجام مي دهيم ارائه دهيم. رقابت ، ترس و حرص در حال افزايش است. محل آن درباره همكاري ، ارتباطات و غيره است. همه آنها در هسته ادغام شده اند و كار در سراسر جهان گسترش مي يابد.و زمان انجام اين تفكر جديد فرا رسيده است. همكاري راهي براي آينده اي مرفه براي سياره ما است.
.

https://hillbilly.ir/اهدا-يك-مدل-جديد-براي-شركت/feed/ 0

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.