پيش بيني بازار فست فود – نمونه اي از مترو به جاي يك محصول استراتژيك

۵ بازديد

پيش بيني بازار فست فود – نمونه اي از مترو به جاي يك محصول استراتژيك

بازار مواد غذايي سريع در حال رشد در ايالات متحده طي سه سال گذشته شاهد رشد سلامتي بوده است كه غيرقابل تصور است. انتظار مي رود بازار فست فود پيش بيني رشد فعلي خود را حفظ كند ، با نرخ رشد سالانه (CAGR) 2.3 در سال در طول پنج سال 2005-2010. انتظار مي رود 57.6 …

پيش بيني بازار فست فود – نمونه اي از مترو به جاي يك محصول استراتژيك https://hillbilly.ir/پيش-بيني-بازار-فست-فود-نمونه-اي-از-مترو/ https://hillbilly.ir/پيش-بيني-بازار-فست-فود-نمونه-اي-از-مترو/#respond مشاور سئو و طراحي سايت Sat, 07 Aug 2021 04:31:30 0000 طراحي و سئو وب سايت marketing social media pdf https://hillbilly.ir/پيش-بيني-بازار-فست-فود-نمونه-اي-از-مترو/

پيش بيني بازار فست فود – نمونه اي از مترو به جاي يك محصول استراتژيك

بازار مواد غذايي سريع در حال رشد در ايالات متحده طي سه سال گذشته شاهد رشد سلامتي بوده است كه غيرقابل تصور است. انتظار مي رود بازار فست فود پيش بيني رشد فعلي خود را حفظ كند ، با نرخ رشد سالانه (CAGR) 2.3 در سال در طول پنج سال 2005-2010. انتظار مي رود 57.6 …

پيش بيني بازار فست فود – نمونه اي از مترو به جاي يك محصول استراتژيك

بازار مواد غذايي سريع در حال رشد در ايالات متحده طي سه سال گذشته شاهد رشد سلامتي بوده است كه غيرقابل تصور است. انتظار مي رود بازار فست فود پيش بيني رشد فعلي خود را حفظ كند ، با نرخ رشد سالانه (CAGR) 2.3 در سال در طول پنج سال 2005-2010. انتظار مي رود 57.6 ميليارد دلار تا پايان سال 2010 وارد بازار شود. محرك رشد ، افزايش تعداد آمريكايي هاي شاغل است كه زمان صرف غذاهاي خانگي را كاهش مي دهد. در سال 2010 ، بازار فست فودها در ايالات متحده 57.6 ميليارد دلار برآورد شد كه 12.1 درصد نسبت به سال 2005 افزايش داشت. در سال 2010 ، بازار فست فودها در ايالات متحده آشفته بود. 37 ميليارد (شكل 1). افزايش 5.3 درصدي را از سال 2005 نشان مي دهد. انتظار مي رود CAGR سرمايه بازار در بازه زماني 2005-2010 باشد. موفقيت تضمين شده از نظر بازدهي سريع بازنشستگي با نتايج هدفمند و فروش با گزينه هاي غذاي سالم ، ارزش ويژه نام تجاري ، قيمت شروع پايين ، پشتيباني سلطنتي و رضايت مشتري Subway ® نشان دهنده يك نمونه منحصر به فرد از صنعت فست فود است كه آماده موفقيت در بازار فست فود است. استراتژي آنها فراتر از بازار فست فود است و در بسياري از بازارها و محصولات ديگر صدق مي كند.
ساندويچ فروشي هاي تحت SWOT در موقعيت مناسبي قرار گرفته اند تا از نقاط قوت خود استفاده كرده و تهديدها ، ضعف ها و به موقع را برطرف كنند. جدول زير اين نقاط قوت ، ضعف ، توانايي ها و تهديدها را نشان مي دهد
فروشگاه ها و لوله ها در هر اندازه و تعداد

جدول بازتاب تقاضا جديد ، سالم و سريع است.

استفاده از لوله هاي غير سنتي

همكاري با انجمن قلب آمريكا

به رسميت شناختن نام تجاري جهاني

منوي خاصي به آن بدهيد

كسورات كمتر باعث افزايش قيمت مي شود.

آموزش رأي گيري ساختار يافته ، مختصر و طراحي شده است تا از شروع سريع و موفقيت اطمينان حاصل شود.
OSA
دكوراسيون قديمي است.

برخي از حقوق راي دهندگان ناراضي هستند.

خدمات حمل و نقل با فروشگاه هاي جداگانه سازگار نيست.

سهم كاركنان زياد است.

هيچ كنترلي بر رضايت از حقوق راي دهندگان در بازار وجود ندارد.
آزادي
تجارت جهاني همچنان در حال رشد است.

آخرين اخبار دكوراسيون براي تشويق بيشتر شركت هاي مواد غذايي.

بهبود مدل خدمات به مشتريان

به گسترش توانايي خط لوله براي حركت در سبد ادامه دهيد.

بهبود روابط با صاحبان امتياز

آزمايش در شركت هاي پيشرفته

بسته تحويل دسر را گسترش مي دهد.

به روز باشيد و پيشنهادات منو را به روز كنيد.

با فيلمسازان و سازندگان اسباب بازي بيشتر همكاري كنيد تا ويديوهاي جديد را با جمع بندي منوها براي كودكان و در زماني كه مارك ها در كنار هم هستند ، تبليغ كنيد.
تهديدها
شورش يا آزار و اذيت فرانسه.

آلودگي غذايي (اسفناج).

رقابت.

نرخ بهره.

طبقه پايين

مختل

قانون
هيچ محدوديت رقابتي در تجزيه و تحليل رقابت مترو وجود ندارد. يوم! مارك ، مك دونالد ، وندي و جك در يك جعبه. يوم! با 33000 رستوران در بيش از 100 كشور ، بزرگترين مارك جهان است. چهار مارك معروف اين شركت ، KFC ، Pizza Hut ، Long John Silver’s و Taco Bell ، رهبران جهان در دسته هاي فست فود ، مرغ ، پيتزا و غذاهاي دريايي هستند.يوم! 272،000 كارمند دارد و دفتر مركزي آن در لوئيزويل ، كنتاكي است. مك دونالد بزرگترين فروشگاه خواربارفروشي جهان با 31000 رستوران فست فود در 119 كشور جهان است. اين شركت همچنين بازار بوستون و كباب مكزيكي چيپوتل را اداره مي كند. مقر مك دونالد در ايالات متحده و ايالات متحده است و دفتر مركزي آن در اوكبروك ، ايلينوي با 447000 كارمند ، تيم هورتونز و باجا فرش قرار دارد. وندي بيش از 9700 رستوران در 20 كشور جهان اداره مي كند ، با 500 شركت آمريكايي از جمله Fortune Magazine در دوبلين ، اوهايو و 57000 نفر. دفتر مركزي Box and Qdoba Mexican Grill در سن ديگو ، كاليفرنيا قرار دارد. فروش ساندويچ سالانه 15 درصد رشد مي كند كه بيش از 3 درصد نرخ رشد همبرگر و استيك است. رستوران ها تحت سلطه زنجيره هاي مكزيكي ، “رستوران هاي فست فود” هستند و ساندويچ هايي با نان تست و ساندويچ هاي سنتي ارائه مي دهند. با ساندويچ هاي تازه و سنتي ، به انتظارات متغير مشتريان پاسخ مي دهد. برنامه بازاريابي مترو از بسياري جهات بر اين انتظارات تمركز مي كند. محبوب ترين تبليغ تلويزيوني با جرد بود. اين آگهي با برجسته كردن وزن 245 پوندي جارد با خوردن ساندويچ هاي زيرزميني جنبه هاي بهداشتي ساندويچ هاي زيرزميني را برجسته مي كند. مترو همچنين رويدادهاي حمايتي مانند پياده روي قلب انجمن قلب آمريكا و رويدادهاي محلي مانند ورزشهاي سه گانه و ورزش هاي گروهي براي كودكان را به فروش مي رساند. نمونه هايي از Subway استراتژي هاي بازاريابي و محصولات را نشان مي دهند كه نمونه هايي را نشان مي دهند. تمركز معمولي بر نيازهاي بازار ، روندهاي مشتري ، رشد محصول و نوآوري است. استراتژي بازاريابي ايجاد آگاهي از نام تجاري ، روابط تجاري با نام تجاري و محصول و خواسته هاي بازار ، استراتژي Subway را براي بهبود سهم بازار در آينده نزديك تعيين كرده است. اين استراتژي هاي بازاريابي علاوه بر بازار فست فود ، استراتژي هاي بازاريابي تكراري هستند. آيا استراتژي بازاريابي شما مربوط به شناخت محصولاتي است كه مسير آينده بازار را پشتيباني مي كنند؟
.

https://hillbilly.ir/پيش-بيني-بازار-فست-فود-نمونه-اي-از-مترو/feed/ 0

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.