لذت قهرماني با ستارگان ارزان و كم نام و نشان!

۵ بازديد

سپهر ستاري: فصل گذشته ، تيم فولاد فوسستارن با جواد نكونام روز خوشي را سپري كرد و سرانجام فصل را با قهرماني در جام حذفي به پايان رساند. در ليگ بيستم فولادي ادر ، پس از سالها ، آنها همچنين فرصت حضور در ليگ قهرمانان آسيا را پيدا كردند. بسياري از اعضاي اصلي تيم آواجي …

لذت قهرماني با ستارگان ارزان و كم نام و نشان! https://online-mag.ir/2021/08/لذت-قهرماني-با-ستارگان-ارزان-و-كم-نام-و/ مجله آنلاين Tue, 17 Aug 2021 03:03:04 0000 مجله نشاط https://online-mag.ir/2021/08/لذت-قهرماني-با-ستارگان-ارزان-و-كم-نام-و/ سپهر ستاري: فصل گذشته ، تيم فولاد فوسستارن با جواد نكونام روز خوشي را سپري كرد و سرانجام فصل را با قهرماني در جام حذفي به پايان رساند. در ليگ بيستم فولادي ادر ، پس از سالها ، آنها همچنين فرصت حضور در ليگ قهرمانان آسيا را پيدا كردند. بسياري از اعضاي اصلي تيم آواجي …

سپهر ستاري: فصل گذشته ، تيم فولاد فوسستارن با جواد نكونام روز خوشي را سپري كرد و سرانجام فصل را با قهرماني در جام حذفي به پايان رساند. در ليگ بيستم فولادي ادر ، پس از سالها ، آنها همچنين فرصت حضور در ليگ قهرمانان آسيا را پيدا كردند. بسياري از اعضاي اصلي تيم آواجي براي اولين بار در مسابقات شركت كردند و با وجود بازي خوب ، نتوانستند از گروه خارج شوند. با اين حال ، به طور كلي ، فولاد در فصل 1399-1400 عملكرد قابل قبولي از خود نشان داد.

از سوي ديگر ، نكته كليدي فولارد اين است كه تيم قرمزهاي فوسه استرن تركيبي از ستارگان با تجربه و افراد جوان و بدنام است كه بسياري از آنها در دو فصل اخير توسط جواد نكونام به فوتبال ايران معرفي شدند. با توجه به حضور لوچيانو پريرا ، موسن فروسان ، آياندا پاتوسي ، ساسان انصاري ، فرشاد اهوازاده ، محمد آبشوك ، آنها از نظر تجربي در سطح خوبي بودند ، اما قبلاً جواد نكونام نامگذاري شده بود. ايران در طول اقامت خود در اهواز از جوانان استفاده كرد. قرارداد حتي نزديك به ستاره هاي ليگ برتر تيم هاي ديگر نبود.

از قهرماني با ستاره هاي ارزان و بدنام لذت ببريد!

ميلاد بدرقه ، صالح و صابر حرداني ، سينا شاه عباسي ، مجتبي نجاريان ، مهران درخشان آنلاين ، وحيد حيدريه ، سيد مهران موسوي ، وحيد نامداري يكي از كساني هستند كه هرگز ستاره گران قيمت محسوب نمي شوند ، اما به دليل بازي هاي فوق العاده آنها ، اكنون بسياري از مشتريان نقل قول مي كنند. به و سپس انتقال وجود دارد.

فولاد خوزستان طي دو سال گذشته بار ديگر ثابت كرد كه نامه در زمين بازي نشده است و حتي مبلغ قرارداد بازيكن نيز تصميم موفقيت آميز يا شكست نيست. اين اتفاق چند سال پيش توسط تيم ديگري در استان ، استقلال خوزستان رخ داد. فيوز استرن بروس با تركيب بازيكنان محلي خريداري شده از ليگ 1 ، ليگ پانزدهم ليگ پانزدهم را از آن خود كرد. اتفاقي كه ممكن است در چند سال آينده براي فولاد رخ دهد. اگر بتوانند تركيب فعلي خود را در زمين و نيمكت حفظ كنند ، به زودي سقف فوتبال ايران خواهند شد.

از قهرماني با ستاره هاي ارزان و بدنام لذت ببريد!

بيشتر بخوانيد:

پيام بوي جدايي نور رهي / عكس

فولاد منتظر تصميم نهايي نيست

از نبرد پرسپوليس و استقلال تا تيم ملي با محمد نصرتي

258 41

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.