عزاداري‌ها در امنيت كامل برگزار شد/پليس بر رعايت پروتكل‌هاي بهداشتي نظارت داشت

۵ بازديد

جانشين فرمانده انتظامي پايتخت از برگزاري اولين دهه يادبود محرم به ويژه تاسوعا و عاشوراي حسيني در سراسر تهران بزرگ با ايمني و آرامش كامل خبر داد. سلدر حميد هداوند در گفت وگو با مجله آنلاينوي در خصوص مراسم يادبودي كه در دهه اول محرم به ويژه وضعيت امنيتي تاسوعا و عاشورا در حسيني پايتخت …

عزاداري‌ها در امنيت كامل برگزار شد/پليس بر رعايت پروتكل‌هاي بهداشتي نظارت داشت https://online-mag.ir/2021/08/عزاداري‌ها-در-امنيت-كامل-برگزار-شد-پل/ مجله آنلاين Thu, 19 Aug 2021 22:51:58 0000 مجله رويداد https://online-mag.ir/2021/08/عزاداري‌ها-در-امنيت-كامل-برگزار-شد-پل/ جانشين فرمانده انتظامي پايتخت از برگزاري اولين دهه يادبود محرم به ويژه تاسوعا و عاشوراي حسيني در سراسر تهران بزرگ با ايمني و آرامش كامل خبر داد. سلدر حميد هداوند در گفت وگو با مجله آنلاينوي در خصوص مراسم يادبودي كه در دهه اول محرم به ويژه وضعيت امنيتي تاسوعا و عاشورا در حسيني پايتخت …

جانشين فرمانده انتظامي پايتخت از برگزاري اولين دهه يادبود محرم به ويژه تاسوعا و عاشوراي حسيني در سراسر تهران بزرگ با ايمني و آرامش كامل خبر داد.

سلدر حميد هداوند در گفت وگو با مجله آنلاينوي در خصوص مراسم يادبودي كه در دهه اول محرم به ويژه وضعيت امنيتي تاسوعا و عاشورا در حسيني پايتخت برگزار شد ، گفت: حسيني آماده تامين امنيت است و مديريت تردد نيز اقدامي انجام داده است.

وي گفت: “امسال نيز مانند سال گذشته ، پليس بر رعايت پروتكل هاي بهداشتي و فاصله ها نظارت كرد.”

هداوند افزود: “پس از مراسم مختلف اخير هيچ گونه مشكل ترافيكي وجود نداشت.” “ما بايد از شهروندان بخاطر همكاري آنها با پليس تشكر كنيم.”

انتهاي پيام

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.